Medewerkers Dashboard

De nieuwe voordeur van Allegro is het Medewerkers Dashboard.

U heeft met het Medewerkers Dashboard direct een helder overzicht van de belangrijkste klantinformatie zoals NAW- en contactgegevens. Ook ziet u in één oogopslag welke producten de klant heeft en wat de status van elk product is. Daarnaast is het bijvoorbeeld direct duidelijk hoeveel taken, afspraken, documenten en opdrachten er voor een klant klaarstaan.

Vanuit het Medewerkers Dashboard start u alle andere Allegro programma’s op en met een scala aan widgets kunt u het Dashboard naar smaak inrichten.

Kortom het Medewerkers Dashboard is hét vertrekpunt voor Allegro.

Enkele sterke punten van Medewerkers Dashboard:

  • Voer direct een achterstallige taak uit, druk een klaarstaand document af of open een afspraak
  • Eenmalig aanmelden en Allegro modules opstarten
  • Je eigen en recent geopende klanten in handige overzichten samengebracht
  • Makkelijk klanten selecteren
  • Zelf naar wens in te richten met een set Widgets
  • Altijd actuele klantinformatie zoals de status van producten